این اهنگ رو من برای اولین بار دسامبر سال 2019 گوش دادم وقتی اولین بار ارمی شده بودم واقعا خیلی دلم براش تنگ شده بود حتی لیریکش رو تو دفتر خاطراتم نوشتم من واقعا این اهنگ رو وقتی گوش می کنم یاد خاطراتم می افتم گریم می گیره
دوستم این اهنگ رو فرستاده بود اون موقع که هنوز عوض نشده بود دلم براش تنگ شده… خداحافظ نوجوانی … ♡سایونارا
عالییییی بود
به امید روزی که ما ارمی های ایرانی بتونیم پسرارو از نزدیک ببینیم🥺
مثل همیشه عالی
پسرا همینجوری ادامه بدین ما آرمی ها منتظریم تا باز کنار هم باشین
این اهنگ رو من برای اولین بار دسامبر سال 2019 گوش دادم وقتی اولین بار ارمی شده بودم واقعا خیلی دلم براش تنگ شده بود حتی لیریکش رو تو دفتر خاطراتم نوشتم من واقعا این اهنگ رو وقتی گوش می کنم یاد خاطراتم می افتم گریم می گیره
دوستم این اهنگ رو فرستاده بود اون موقع که هنوز عوض نشده بود دلم براش تنگ شده… خداحافظ نوجوانی … ♡سایونارا
واقعاً تنها فرشته هایی روی زمین هستن
از اینکه باهاشون آشنا شدم خوشحالم ☺️💜💜💜🥺
Wowww
وای این جز اولین اهنگایی بود که از پسرا شنیدم و بوممم!
واقعا قلبمو ترکوند…