
دانلود آهنگ Hectic از نامجون (آر ام) با کیفیت اصلی و متن

RM, Colde
Hectic
X
[00:08.59]Yesterday was a hectic
دیروز خیلی شلوغ پلوغ بود
[00:12.84]There was nothin' romantic
هیچ چیز رومانتیکی توش نبود
[00:16.84]If I can just find a reason
اگه فقط یه دلیل پیدا کنم
[00:20.79]To keep this endless chasin'
که ادامه بدم این تعقیب تموم نشدنی رو
[00:25.60]Yesterday was a hectic
دیروز خیلی به هم ریخته بود
[00:30.37]There was nothin' romantic
اصلاً حس عاشقونهای توش نبود
[00:34.37]If I could only imagine
اگه فقط میتونستم تصورش کنم
[00:38.36]Just one another heaven
یه بهشت دیگه فقط
[00:44.18]Tto meotjjeogeun naui useum
و باز اون خنده ساختگی من
[00:46.04]Nalgappajin chueokdeul
خاطراتی که رنگ و رو رفتهن
[00:48.45]Hal mari eomneun saramdeurui
حرفای بیمعنای آدمای الکی
[00:50.84]Dolgo doneun liquor talks
حرفای تکراری موقع مستی
[00:52.95]Haru deo jugeo ganeun neukkim
حسی که هر روز داره خفهت میکنه
[00:55.10]Bamui ollimpikdaero
خیابون المپیک تو شب
[00:57.48]Hyeonghyeonghan bulbit nanpokan taeksi
نورهای تار یه تاکسی خراب
[00:59.33]Ijen jigyeowojin
الان دیگه خسته کننده شده
[01:01.99]Met the people, people, people
آدمای تکراری رو دیدم
[01:05.44](Talkin' same shit)
همون حرفای مسخره همیشگی
[01:06.25]Hate the reason, reason, reason
از اون دلیلای بیخود بدم میاد
[01:09.45](That they all spit)
که همهشون از دهنشون پرت میکنن
[01:10.76]If bornin' is a pain
اگه به دنیا اومدن درده
[01:12.62]How should we do this game
پس باید این بازی رو چطوری بریم جلو
[01:14.76]Keep on thinkin', thinkin' and I
هی فک میکنم و فک میکنم و من
[01:18.22]Yesterday was a hectic
دیروز خیلی شلوغ و دیوونهکننده بود
[01:22.47]There was nothin' romantic
هیچ خبری از عشق و حال نبود
[01:26.72]If I can just find a reason
اگه فقط یه دلیل پیدا کنم
[01:30.46]To keep this endless chasin'
که بتونم ادامه بدم این تعقیب بیپایونو
[01:34.44]Yesterday was a hectic
دیروز واقعاً شلوغ و پر استرس بود
[01:39.76]There was nothin' romantic
هیچی از اون حس عاشقونه نبود
[01:44.27]If I could only imagine
اگه فقط میشد تصورش کرد
[01:48.24]Just one another heaven
یه بهشت دیگه فقط همین
[01:54.64]Eodiro ganeunjido moreuge
نمیدونم دارم کجا میرم
[01:57.29]Jeogeo naeryeogatdeon sido
شهری که داشتم ازش پایین میرفتم
[01:59.96]Eoneudeot georeoon geu giri doeeonne
مسیر تاریکی که راه من شد
[02:02.09]Jinan gieok soge
توی خاطرات گذشته
[02:04.21]Deo isang gireul ilko sipji aneun nal
یه روزی که دیگه نمیخوام راهو گم کنم
[02:07.41]Jom guhae jwo
یه کم کمکم کن
[02:11.90]Met the people, people, people
با همون آدمای تکراری روبهرو شدم
[02:15.37](Talkin' same shit)
بازم همون حرفای همیشگی
[02:16.43]Hate the reason, reason, reason
از اون دلیلای بیخود متنفرم
[02:19.10](That they all spit)
که فقط حرف مفت میزنن
[02:20.43]If bornin' is a pain
اگه به دنیا اومدن درده
[02:21.76]How should we do this game
پس این بازی زندگی رو باید چطوری پیش ببریم
[02:24.45]Keep on thinkin', thinkin' and I
فقط دارم فکر میکنم و میرم جلو
[02:28.44]Yesterday was a hectic
دیروز خیلی شلوغ و خستهکننده بود
[02:32.41]There was nothin' romantic
هیچ حس قشنگی توش نبود
[02:36.66]If I can just find a reason
اگه فقط بتونم یه دلیل واسه ادامه پیدا کنم
[02:40.92]To keep this endless chasin'
که دنبال این زندگی بیپایون برم
[02:46.16]Yesterday was a hectic
دیروز یه روز شلوغ دیوونه بود
[02:49.62]There was nothin' romantic
هیچی قشنگ نبود توش
[02:54.11]If I could only imagine
اگه فقط میشد تصورش کرد
[02:58.11]Just one another heaven
یه بهشت دیگه فقط، همین
[03:03.16]Hangover's over
خماری تموم شده
[03:06.07]Gwanneungjeogin i dosiui Posture
ژست خشک و رسمی این شهر
[03:08.47]Seulpeun bam seoureul wihan Nocturne
یه نغمه شبونه واسه این شب غمگین سئول
[03:10.59]Urin almyeonseo tto harureul nochyeo
ما با اینکه میدونیم، باز یه روز دیگه رو از دست میدیم
[03:12.46]Ay haengbogiran mwolkka
آی خوشبختی واقعاً چیه آخه
[03:15.13]Geutorok bara watdeon jageun pyeonghwa
اون صلح کوچیکی که همیشه دنبالش بودم
[03:16.99]Maeumi bitbaraen jadeureul tteona
آدمایی که دلم ازشون شکسته بود، رفتن
[03:19.11]Machimnae uriga sunoeun byeolbam
آخرش این شب ستارهای سهم ما شد
[03:21.24]Kkumeul kkudeut nuneul gama
مثل رویا چشامو بستم
[03:23.11]Jigeusi sumeul chama
آروم نفس کشیدم
[03:26.03]Chumeul chuneun saramdeurui
اونایی که دارن میرقصن
[03:27.89]Georeumeun gokseoneuro
قدمهاشون تو خط منحنیه
[03:30.27]Heulleoganeun geol
دارن میرن جلو، بیوقفه
[03:33.73]Butjabeul suneun eopdaedo
حتی اگه نشه گرفتشون
[03:37.69]We still love and hate this city, yeah
ما هنوز عاشق و متنفر این شهر لعنتی هستیم
دیروز خیلی شلوغ پلوغ بود
[00:12.84]There was nothin' romantic
هیچ چیز رومانتیکی توش نبود
[00:16.84]If I can just find a reason
اگه فقط یه دلیل پیدا کنم
[00:20.79]To keep this endless chasin'
که ادامه بدم این تعقیب تموم نشدنی رو
[00:25.60]Yesterday was a hectic
دیروز خیلی به هم ریخته بود
[00:30.37]There was nothin' romantic
اصلاً حس عاشقونهای توش نبود
[00:34.37]If I could only imagine
اگه فقط میتونستم تصورش کنم
[00:38.36]Just one another heaven
یه بهشت دیگه فقط
[00:44.18]Tto meotjjeogeun naui useum
و باز اون خنده ساختگی من
[00:46.04]Nalgappajin chueokdeul
خاطراتی که رنگ و رو رفتهن
[00:48.45]Hal mari eomneun saramdeurui
حرفای بیمعنای آدمای الکی
[00:50.84]Dolgo doneun liquor talks
حرفای تکراری موقع مستی
[00:52.95]Haru deo jugeo ganeun neukkim
حسی که هر روز داره خفهت میکنه
[00:55.10]Bamui ollimpikdaero
خیابون المپیک تو شب
[00:57.48]Hyeonghyeonghan bulbit nanpokan taeksi
نورهای تار یه تاکسی خراب
[00:59.33]Ijen jigyeowojin
الان دیگه خسته کننده شده
[01:01.99]Met the people, people, people
آدمای تکراری رو دیدم
[01:05.44](Talkin' same shit)
همون حرفای مسخره همیشگی
[01:06.25]Hate the reason, reason, reason
از اون دلیلای بیخود بدم میاد
[01:09.45](That they all spit)
که همهشون از دهنشون پرت میکنن
[01:10.76]If bornin' is a pain
اگه به دنیا اومدن درده
[01:12.62]How should we do this game
پس باید این بازی رو چطوری بریم جلو
[01:14.76]Keep on thinkin', thinkin' and I
هی فک میکنم و فک میکنم و من
[01:18.22]Yesterday was a hectic
دیروز خیلی شلوغ و دیوونهکننده بود
[01:22.47]There was nothin' romantic
هیچ خبری از عشق و حال نبود
[01:26.72]If I can just find a reason
اگه فقط یه دلیل پیدا کنم
[01:30.46]To keep this endless chasin'
که بتونم ادامه بدم این تعقیب بیپایونو
[01:34.44]Yesterday was a hectic
دیروز واقعاً شلوغ و پر استرس بود
[01:39.76]There was nothin' romantic
هیچی از اون حس عاشقونه نبود
[01:44.27]If I could only imagine
اگه فقط میشد تصورش کرد
[01:48.24]Just one another heaven
یه بهشت دیگه فقط همین
[01:54.64]Eodiro ganeunjido moreuge
نمیدونم دارم کجا میرم
[01:57.29]Jeogeo naeryeogatdeon sido
شهری که داشتم ازش پایین میرفتم
[01:59.96]Eoneudeot georeoon geu giri doeeonne
مسیر تاریکی که راه من شد
[02:02.09]Jinan gieok soge
توی خاطرات گذشته
[02:04.21]Deo isang gireul ilko sipji aneun nal
یه روزی که دیگه نمیخوام راهو گم کنم
[02:07.41]Jom guhae jwo
یه کم کمکم کن
[02:11.90]Met the people, people, people
با همون آدمای تکراری روبهرو شدم
[02:15.37](Talkin' same shit)
بازم همون حرفای همیشگی
[02:16.43]Hate the reason, reason, reason
از اون دلیلای بیخود متنفرم
[02:19.10](That they all spit)
که فقط حرف مفت میزنن
[02:20.43]If bornin' is a pain
اگه به دنیا اومدن درده
[02:21.76]How should we do this game
پس این بازی زندگی رو باید چطوری پیش ببریم
[02:24.45]Keep on thinkin', thinkin' and I
فقط دارم فکر میکنم و میرم جلو
[02:28.44]Yesterday was a hectic
دیروز خیلی شلوغ و خستهکننده بود
[02:32.41]There was nothin' romantic
هیچ حس قشنگی توش نبود
[02:36.66]If I can just find a reason
اگه فقط بتونم یه دلیل واسه ادامه پیدا کنم
[02:40.92]To keep this endless chasin'
که دنبال این زندگی بیپایون برم
[02:46.16]Yesterday was a hectic
دیروز یه روز شلوغ دیوونه بود
[02:49.62]There was nothin' romantic
هیچی قشنگ نبود توش
[02:54.11]If I could only imagine
اگه فقط میشد تصورش کرد
[02:58.11]Just one another heaven
یه بهشت دیگه فقط، همین
[03:03.16]Hangover's over
خماری تموم شده
[03:06.07]Gwanneungjeogin i dosiui Posture
ژست خشک و رسمی این شهر
[03:08.47]Seulpeun bam seoureul wihan Nocturne
یه نغمه شبونه واسه این شب غمگین سئول
[03:10.59]Urin almyeonseo tto harureul nochyeo
ما با اینکه میدونیم، باز یه روز دیگه رو از دست میدیم
[03:12.46]Ay haengbogiran mwolkka
آی خوشبختی واقعاً چیه آخه
[03:15.13]Geutorok bara watdeon jageun pyeonghwa
اون صلح کوچیکی که همیشه دنبالش بودم
[03:16.99]Maeumi bitbaraen jadeureul tteona
آدمایی که دلم ازشون شکسته بود، رفتن
[03:19.11]Machimnae uriga sunoeun byeolbam
آخرش این شب ستارهای سهم ما شد
[03:21.24]Kkumeul kkudeut nuneul gama
مثل رویا چشامو بستم
[03:23.11]Jigeusi sumeul chama
آروم نفس کشیدم
[03:26.03]Chumeul chuneun saramdeurui
اونایی که دارن میرقصن
[03:27.89]Georeumeun gokseoneuro
قدمهاشون تو خط منحنیه
[03:30.27]Heulleoganeun geol
دارن میرن جلو، بیوقفه
[03:33.73]Butjabeul suneun eopdaedo
حتی اگه نشه گرفتشون
[03:37.69]We still love and hate this city, yeah
ما هنوز عاشق و متنفر این شهر لعنتی هستیم






دوس داژدنی قودمیییی
لیدرمون میباشد دیگی♡
خیلی قشنگ بود
لیدر خوش صدا
♥︎♡♥︎♡
لیدر خفنننننننننننننننن
نامجون بهترینه
گودرتتتتتت نامی جونم ✨🌚💜
این آهنگ نامجون خیلی قشنگه🥲
جذبه نگاهت قربوننن🔪