Last Christmat I gave you my heart
But the very next day you gave it away
This year to save me from tears
I’ll give it to someone special
3nyeonjeonbuteo sajangnimeun
musimhasyeossgo
Namdeul da haneun hoesik han
beon han jeok eopseossjyo
Bakkeun chukje bunwigi
Urin namja yeoreosiseo gundae bunwigi
Olhaedo tto hollo yeonseup
animyeon bangguseok
Gutaeyeo mwol haedo an
saenggyeoyo urin sollo
Inde urin sajangnim sollodaecheop
Gateun geon an baraeyo
wonhaneun geon hoesik han beon
Last Christmat I gave you my heart
But the very next day you gave it away
This year to save me from tears
I’ll give it to someone special
Ayo, hitman bang introducet,
Hit it the 2nd audition
Raep, daenseu, noraero
sangdaebangui giseoneul jeaphae~
3nyeon jeon hisiseul tonghae
deureowassdeon bikhis
Uyeogokjeoreul gyeokkgo
history in the making
Urin bangtaniran baesji
Reul dalgo raimgwa peulloreul
sajangnimcheoreomeun an baetji
سلام ودرود بر شما
یه ویدیو بود با همین اهنگ که کوک وقتی صدای خودشو میشنوه خندش میگیره میدونی کدوم ویدیو هاشونه
سلام بی تی اس این اهنگ رو از بلک پینک کپی کرده و اومده اونو اروم تر خونده که بگه از بلک پینک کپی نکرده باشه??
دوست عزیز ، شما وقتی تحقیقی نکردی واسه چی اینو میگی ؟! =/
این اهنگو هم بلک پینک هم بی تی اس کاور کردن
اهنگ اصلی اصلا امریکایی عه ک حتی رپ هم نداره!
ببین بلک پینک ۴ ساله اومده بعد سال ۲۰۱۲ کجا بوده اصکل ?،!؟
بلک پینکم از ی گروه خواننده ی آمریکایی کپی کرده
بله درسته، بلک پینک فقط یه تیکشو هی میخوند اصلا اینو نمیخواد
آخه حرفی بزن بگنجه ?
داش کجای کاری؟
این آهنگ اصلا ماله جورج مایکله بقیه کاور کردن?
کاش به جایه گوه خوردن سرمون تو کونه خودمون بودو یکم اون مغز چلمنگمونو به کار مینداختیم که این کاوره یه اهنگه امریکایی بود نه بلک پینک
????این آهنگو همه کاور کردن قبل حرف زدنت تحقیق کن ابروت به باد نره
اين آهنگ و جرج مایکل خونده و خیلی از خواننده ها کاورش کردن
2013…
فوقعلادست برای کسایی که به کیپاپ علاقه دارن اینو توصیه میکنم فازش خیلی بالاس
سلام.ببخشید این اهنگ جدیده؟
سلام دوست عزیز
نه این آهنگ کاور شده ولی یک جورایی آهنگ رو به سبک خودشون تغییر دادن ولی همون متن هستش
Im ARMY
I Love you BTS
Good Song
یعنی اهنگ جدید نخوندن که واسه سال جدید باشه؟
سلام وقت بخیر
فعلا دو عضور گروه (بصورت تک آهنگ) برای سال جدید آهنگ خودشون رو منتشر کردند
سلام مرسی اوک میشه اسماشونو بگی یا بزاری تو کانالت خیلی ممنونت میشم
لینک آهنگ اول
https://musicsbaran.ir/v-bts-feat-peakboy-snow-flower/
لینک آهنگ دوم
https://musicsbaran.ir/jimin-bts-christmas-love/
مرسی ولی اینا هم ک مال پارسال هستن
برای پیشواز سال جدید اجرا و منتشر شدن
من خیلی دوسشون دارم??
حس و حالش با روز کریسمس هم فرقی نکرده..همیشه عاللیی??
سلام البوم be جدید هست