بخدا من یکی دارم میگم به خدا از بس واسه صدای این آدم واسه خود این آدم ضعف کردم دارم آب قند میخورم به خدا❤️🩹 بمیرم برای این صدا من آخه الآنم برم آب قند بخورم تا پس نیوفتادم 😣🥹🥲🐻🔥😅آخه یکی نیست به جناب کیم بگه آخه بی رحم تو فک نمیکنی ما نتونیم این حجم از خوب بودن تو رو تحمل کنیم و بیوفتیم رو دست پدر مادر مون واقعا که اصلا به فکر ما نیستن ایشون الهی دورت بگردم من تاتاعسلی من آخ که بچم بعد سربازی چقدر بزرگ شده من فداش بشم خودایا 🫀🛐 اما خدا وکیلی تک تک اعضا یه جوری خاصن که توعه بدبخت مات و مبهوت میمونی بین این هفتا فرشته قشنگ الهی که من بمیرم واستون نفسای من ☘️💟
میشه یکم تصویراشو متناسب با اهنگش بزارین؟؟
یه اهنگ قدیمیو وقتی بایه عکس جدید میزارین ادم قاطی میکنهه
کلن نسبت به تموم چیزایی که گذاشتین میگم،!
یه نظمی بهش بدین
بخدا من یکی دارم میگم به خدا از بس واسه صدای این آدم واسه خود این آدم ضعف کردم دارم آب قند میخورم به خدا❤️🩹 بمیرم برای این صدا من آخه الآنم برم آب قند بخورم تا پس نیوفتادم 😣🥹🥲🐻🔥😅آخه یکی نیست به جناب کیم بگه آخه بی رحم تو فک نمیکنی ما نتونیم این حجم از خوب بودن تو رو تحمل کنیم و بیوفتیم رو دست پدر مادر مون واقعا که اصلا به فکر ما نیستن ایشون الهی دورت بگردم من تاتاعسلی من آخ که بچم بعد سربازی چقدر بزرگ شده من فداش بشم خودایا 🫀🛐 اما خدا وکیلی تک تک اعضا یه جوری خاصن که توعه بدبخت مات و مبهوت میمونی بین این هفتا فرشته قشنگ الهی که من بمیرم واستون نفسای من ☘️💟
صداش خیلی قشنگه. بخصوص وقتایی که آهنگای ملایمو میخونه…
خدایااااا دیگه نمیتونمممم 😍😭😭صداششش. زبونم بند میاد همشششش هعییی💜😍 وای قلبم اکلیلیلییی شدد 🔥😭😭اون 92 نفر آیا اصلا میدونید موزیک چیههه..
همه زیبایی دارند و این قابل سنجش است💜
اما زیبایی تهیونگ قابل سنجش نیست 💜
تهیونگاااا دوست دارم 😘😢
یعنی میخواید بگید الهه زیبایی از رو کیم تهیونگ تقلید نکرده؟
وای خدایا کیم تهیوووووونگ تو از کجا اومدی ???چیکار کنیم اینقد عالی
از کره اومده
منظورش اینه که فرشته اس از آسمون اومده نپرسید کجاییه که😂
این رو V خونده نه تهیونگ!!
يعني خاك تو سرت
اشتباه نوشتم خام
میشه یکم تصویراشو متناسب با اهنگش بزارین؟؟
یه اهنگ قدیمیو وقتی بایه عکس جدید میزارین ادم قاطی میکنهه
کلن نسبت به تموم چیزایی که گذاشتین میگم،!
یه نظمی بهش بدین
نمیدونم چرا با صداش اشک توی چشام جاری میشه قداش عمق و اوج ارامشه??
من ته میخوام v یا به قول بعضیا اقای کیم نیخوام چرامن جا جانگکوک نیستم دوست صمیمیش باشم جرا انقدر قشنگه???