빨-빨-빨간 맛, 궁금해 honey
깨물면 점점 녹아든 strawberry 그 맛
Corner candy shop 찾아 봐 baby
내가 제일 좋아하는 건 여름 그 맛
طعم قرمز، من کنجکاوم عزیزم
مثل توت فرنگی که گازش میزنم
دنبال آبنبات فروشی کنار خیابون هستم عزیزم
چیزی که بیشتر از همه دوست دارم طعم تابستون
야자나무 그늘 아래 졸고 싶고
뜨거운 여름밤의 바람은 불고
너무 쉽게 사랑 빠져 버릴 nineteen
دلم میخواد زیر یه درخت نخل خوابم ببره
وقتیکه نسیم شب تابستونی گرم میوزه
راحت عاشق شدن، ما ۱۹ سالمونه
우린 제법 어울리고 또 멋져
ما باهم کیوت و باحال بنظر میرسیم
좋아 첫눈에 반해 버린
네가 자꾸만 생각나
내 방식대로 갈래
من ازت خوشم میاد و این عشق در یک نگاه بود
مدام درموردت فکر میکنم
میخوام راه خودمو برم
빨-빨-빨간 맛, 궁금해 honey
깨물면 점점 녹아든 strawberry 그 맛
Corner candy shop 찾아 봐 baby
내가 제일 좋아하는 건 여름 그 맛, yeah
طعم قرمز، من کنجکاوم عزیزم
مثل توت فرنگی که گازش میزنم
دنبال ابنبات فروشی کنار خیابون هستم عزیزم
چیزی که بیشتر از همه دوست دارم طعم تابستون، اره
일곱 개의 무지갯빛 문을 열어
너의 세상은 짜릿해 멋있어, mmh
태양보다 빨간 네 사랑의 색깔
내가 가질래 내 멋대로 할래
من دری و باز میکنم که هفت رنگ رنگین کمون روشه
دنیات برام جذابه، خیلی باحاله
رنگ عشق تو از خورشید هم قرمز تره
میگیرمش، دوست دارم هرکاری دوست دارم انجام بدم
날 봐, 넌 뭘 생각하는데?
오늘 뭘 할 수 있을까?
내 맘대로 상상해
بهم نگاه کن، به چی داری فکر میکنی
چیکار میتونیم امروز انجام بدیم
من هرطور دوست دارم فکر و خیال میکنم
빨-빨-빨간 맛, 궁금해 honey (yeah)
깨물면 점점 녹아든 strawberry 그 맛
Corner candy shop 찾아 봐 baby (yeah, hey, hey)
내가 제일 좋아하는 건 여름 그 맛, yeah
طعم قرمز، من کنجکاوم عزیزم(اره)
مثل توت فرنگی که گازش میزنم
دنبال ابنبات فروشی کنار خیابون هستم عزیزم (آره، هی، هی)
چیزی که بیشتر از همه دوست دارم طعم تابستون، آره
복숭아 juice, sweet and sour mix mood
네게 주고픈 cocktail을 brew (red)
귓속이 쨍 코가 맹
상상 그 이상 기분 up and bang (red)
Bet you wanna, bet you wanna dance like this
외쳐보자 좋아해요 솔직히
긴장해 땀이 뚝뚝 귀엽지
사랑에 빠져 그을려, 우린 red red uh
آب هلو، حس و حال طعم ملس
کوکتلی که میخوام بهت بدم، مخلوطی از رنگ قرمزه
تو گوشم صدا میپیچه دماغم بی حس شده
این حس بیشتر از چیزیه که فکرشو میکردم و بنگ (قرمز)
مطمئنی میخوای اینجوری برقصی
فریادش بزن، من جدا ازت خوشم میاد
تو اضطراب داری و داری عرق میریزی، خیلی بامزس
ما از عشق افتاب سوخته شدیم، ما قرمزیم قرمز
말 안 해도 알아주면 안 돼?
내 맘은 더 커져 가는데
다 흘려버린 ice cream같이
이러다 녹을지 몰라
نمیتونی بفهمی حسم چیه وقتی به زبون نمیارمش؟
قلبم داره بزرگتر میشه
مثل بستنی که رو زمین ریخته
ممکنه ذوب بشم
그러니 말해 (그래 그래 말해)
그러니 말해 (그래 그래 말해)
너의 색깔로
날 물들여줘 더 진하게 강렬하게 (yeah babe)
پس بهم بگو ( آره اره بهم بگو)
پس بهم بگو ( آره اره بهم بگو)
با رنگ هات
رنگم کن، تیره تر و با شدت بیشتر
빨-빨-빨간 맛, 궁금해 honey (honey)
깨물면 점점 녹아든 strawberry 그 맛 (berry 그 맛)
Corner candy shop 찾아 봐 baby
내가 제일 좋아하는 건 여름 그 맛
طعم قرمز، من کنجکاوم عزیزم (عزیزم)
طعم توت فرنگی که داره ذوب میشه داره وقتی گازش میزنم
دنبال ابنبات فروشی کنار خیابون هستم عزیزم
چیزی که بیشتر از همه دوست دارم طعم تابستون
میشه یکی به من توضیح بده دقیقا چرا اینقدر رلولوت تو کره محبوبیت داره؟…من هرچقدر فکر میکنم نمیفهمم…درسته خواننده های با استعداد تو گروه هست ولی واقعا اهنگاشون چنگی به دل نمیزنه جز همش یکی دوتاش…
واقعا به خاطر قیافشون؟
کره ای ها احتمالا باید ازشون خوششون بیاد خوب اکثر کره ایا از گروه های خوششون میاد که کلا کره ای باشن و اونایی که خارجین میپرن بهش ??♀️بالاخره اس ام که صرفا گوهی نمیخوره
گروه های اس ام اکثرشون یا شایدم همشون پروموت نمیشن مثل بعضی از گروه ها
اهنگشونم خیلیم خوبه عزیزم شما چشات بدمیبینه
اتفاقا اهنگ و قیافه هاشون چقدر خوشکل و صداشون قشنگه من دوسشون دارم منم نمیفهمم چرا الکی زر میزنید برا خودتون حالا قیافه هاتون خیلی قشنگه که به مردم عیب میکنید یکم درست حرف بزن
فوق العادهاس وکالاشون:/ این که سلیقه تو نیستن دلیل بر بد بودنش نمیشه هر ۵ تاشون وکال فوق العاده دارن و وندی و سولگیم که جزو بهترین وکالیستای نسل سهان
توی اینترنشنالم معروفه فقط تو ایران زیاد معروف نیست:-/
وکالشون رو خیلی پسندیدم
آهنگش تابستونیه خیلی قشنگه ❤️
دارم بخاطر سوهو دانلودش میکنم?
سوهو با تمام وجودضش ازت تشکر می کنه
سلام
چرا نمیتونم از سایتتون دانلود کنم؟رو لینک که میزنم کار نمیکنه قبلا میتونستم که
ووکال وندی خداست
من آهنگاشون دوسسسسسسسس خیلی
خوبه
میشه یکی به من توضیح بده دقیقا چرا اینقدر رلولوت تو کره محبوبیت داره؟…من هرچقدر فکر میکنم نمیفهمم…درسته خواننده های با استعداد تو گروه هست ولی واقعا اهنگاشون چنگی به دل نمیزنه جز همش یکی دوتاش…
واقعا به خاطر قیافشون؟
منم برام سواله چرا درباره سلیقه بقیه نظر میدید؟ هر کی یه سلیقه ای داره!
کره ای ها احتمالا باید ازشون خوششون بیاد خوب اکثر کره ایا از گروه های خوششون میاد که کلا کره ای باشن و اونایی که خارجین میپرن بهش ??♀️بالاخره اس ام که صرفا گوهی نمیخوره
گروه های اس ام اکثرشون یا شایدم همشون پروموت نمیشن مثل بعضی از گروه ها
اهنگشونم خیلیم خوبه عزیزم شما چشات بدمیبینه
نه قیافه نه…به این فکر کن که ووکالاشون قویه:|اس ام همیشه ووکالای عالی ای داره بنداش:/رد ولوت صداهاشون فوق الادس:/مخصوصا وندی و سولگی:|
اتفاقا اهنگ و قیافه هاشون چقدر خوشکل و صداشون قشنگه من دوسشون دارم منم نمیفهمم چرا الکی زر میزنید برا خودتون حالا قیافه هاتون خیلی قشنگه که به مردم عیب میکنید یکم درست حرف بزن
فوق العادهاس وکالاشون:/ این که سلیقه تو نیستن دلیل بر بد بودنش نمیشه هر ۵ تاشون وکال فوق العاده دارن و وندی و سولگیم که جزو بهترین وکالیستای نسل سهان
توی اینترنشنالم معروفه فقط تو ایران زیاد معروف نیست:-/