چ خوش سلیقس گلچین روزگار …
همیشه عادت داره خوش بو ترین گلا رو بچینه
و ما باید الان با گلدان خالی اش زندگی کنیم …
جونگهیون اوپا کجایی ببینی بدون تو این کرونا چ بلایی سرمون آورده
کاش هیچ وقت تنهامون نمی کردی
ب اندازه تمام فاصله هایی که بین ماس دوستت دارم
اما منم یه روز تو اون دنیا بهت ملحق میشم
مطمئنم الان تو باغ های بهشتی قدم میزنی
مگه میشه یکی صداش انقد روحو نوازش کنه ?✨ سخت کار کردی جونگهیونا…?
درسته رفتی اما هنوز ما به یادتیم
چ خوش سلیقس گلچین روزگار …
همیشه عادت داره خوش بو ترین گلا رو بچینه
و ما باید الان با گلدان خالی اش زندگی کنیم …
جونگهیون اوپا کجایی ببینی بدون تو این کرونا چ بلایی سرمون آورده
کاش هیچ وقت تنهامون نمی کردی
ب اندازه تمام فاصله هایی که بین ماس دوستت دارم
اما منم یه روز تو اون دنیا بهت ملحق میشم
مطمئنم الان تو باغ های بهشتی قدم میزنی