دانلود آهنگ Mama از گروه EXO-K با ترجمه و متن فارسی
EXO
259 Follower
آهنگای اکسو خیلی خفنننن
فکر کن سال ۲۰۱۲ همچین اهنگی دادن بیرون رسما انگار وارد cult شدی خیلی برگ ریزون بود.
مرسی از سایت خوبتون.🥰
تو صنعتی ک اهنگا شدن من چ کیوتم من چ خفنم من خیلی سویجم.زندگی چ قشنگه و …
تو اکسو باشو ماما بخون 🙂
هر چی لیریکو بیشتر میخونم بیشتر میفهمم که با چه شاهکاری اکسو دبیو کرده ❤
11 سال از انتشار این آهنگ گذشته ولی هیچ آهنگی رو دست این نیومده، این آهنگ به قدری سنگینه بعد این همه سال کسی نتونسته کاورش کنه و با همه اینا فکر کنین این آهنگ دبیو اکسو بود…! برای همینه پادشاهن و به قول بیلبورد تاج کیپاپ تو دستاشونه. اکسو افسانه ایه که نه تکرار میشه نه تکراری
صداشون آرامشمه ???
اوکی….. اکسو واقعا محشره من این آهنگشو جدی نمیتونم…خیلی خفنه…… حق گفتن پادشاه های کیپاپن….
چه لیریک با معنی و قشنگی بود…:))
این اهنگ فوقالعاده است، اکسو پادشاه حقیقیه
افتخار میکنم که همچین گروهی رو استن میکنم
من از اولی ک آرمی شدم همیشه از قدرت اکسو میشنیدم تا اینکه این آهنگ رو گوش دادم این آهنگ عالی نبود بلکه محشر بوووود بهترین آهنگیه ک من تا حالا شنیدم واقعا اکسو کینگ کی پاپ هست ? دوست دارم بیشتر باهاشون آشنا بشم ❤❤