Jeobyeoreul gajyeoda neoui du nune seonmulhago sipeo
Nae modeun geol da damaseo jeonhae jugopa
Sometimes I cry neol irheulkka
Sometimes I feel nae pume jamdeureo ittneun neo
I promise you cheotnuni oneun nare
I promise you nawa hamkke
Du soneul majujabgo geunareul geonilmyeo ui-chyeo
I love you jabeun du soneun heureuneun sewol
moreugilmoreugil
متن اصلی آهنگ:
저 별을 가져다 너의 두 눈에 선물하고 싶어
내 모든 걸 다 담아서 전해주고파
Sometimes I cry 널 잃을까
Sometimes I feel 내 품에 잠들어 있는 너
I promise you 첫눈이 오는 날에
I promise you 너와 함께
두 손을 마주잡고 그날을 거닐며 외쳐
I love you 잡은 두 손은 흐르는 세월 모르길
من آرمی هستم اما صدای اعضای اکسو رو خیلی دوس دارم هرچند وقت یبار از آهنگ های اکسو دانلود میکنم
هیچ فرقی بین اکسو و بی تی اس نیس فقط بی تی اس اسمش بیشتر بین خارجی ها در رفته وگرنه اکسو هم واقعا بی نظیره و تکه
درمورد شایعه هم که همیشه بین سلبریتی ها وجود داره مثلا برای ماهم هیترا شایعه ساختن که تهیونگ مواد میکشه? اصلا یه چیز خیلییی مسخرست ولی با حمایت ما آرمی ها دهنشونو بستن?
اهمیتی به هیترا ندین و فقط حمایت کنین منم سعی میکنم از کیپاپ حمایت کنم اکسو و بی تی اس فرقی ندارن برام از هردوشون حمایت میکنم چون کیپاپرم?
امیدوارم چانیول هر چه زود تر برگرده و این هیتر ها دست از کارشون بردارن
اخع خدا وکیلی چی از جون ایدول ها میخواین?
اکسو به اون نیاز داره
من یه ارمی هستم و اکسوال نیستم
اما چه فرقی داره از چه فندومی باشم من عضوی از خانواده ی کیپاپ هستم و باید از همه ایدل ها در هر شرایطی دفاع کنم?✌
عالی اون ۷ تا نفری هم که دیسلایک کردن *** من آرمیم زیادم راجب اکسو نمی دونم ولی دوسشون دارم جریان شایعه چیه ؟ یذره در موردش شنیدم ولی هنوز کامل نمیدونم یکی بگه
اولا ارمی به تو میگن و اشخاصی مثل تو نه اون قفس در رفته هایی که اسمشونرو ارمی میگذارن و ابرو فندم رو میبرن،دوما اینکه خوب شایعه رو که شنیدی و اینکه دختره ترشیده میگه که اشنای بکهیون بوده و بک باعث اشناییشونه و بک هم در توییتش میگه:اشنای من کیه؟!(تکان دادن پشه(اونا رو پشه میبینه?))و بعد از مدتها اس ام بیانیه داد که علیه کسایی که به ارتیستاش صدمه وارد میکنن شکایت تنظیم میکنه!و حالا باید ببینیم چه میکنه?بعدم اصلا به چانیول میاد که خیانت کنه؟!این بچه اصلا بلد نیس خیانت چجوری نوشته میشه یا کجا ازش استفاده میکنن خودت که میدونی هیترا فقط دنبال بهانن و اینکه خوب لاپوشونی رسوایی رییس جمهور سابق کره هم بی تاثیر نبوده در واقع این شایعه برای این همه جا پخش شده که حواس مردم رو از اون مفسد دور کنن مثل وقتی که کریس رفته بود و سهام اس ام اومد پایین و کمپانی بخاطر سود خودش خبر کذب قرار گذاشتن بکهیون و تهیان رو اعلام کرد.همین و بس هیچکس باور نکرده تو هم نکن.مرسی ازت.?????????
باور نمیکنم
چطوری انقد صداش فوق العاده استتتتت
چانیوللللل
به صداش هر موقع گوش میدم احساس میکنم میرم یه دنیای دیگه 🥲🤏😭
چانیییییییه قشنگم با اون صدای قشنگش 😍 آهنگش واقعا قشنگ و آرامش بخشه
من میخواستم یه آهنگ دیگه از چانیول دان کنم از این سر در آوردم ولی پشیمون نیستم و صداش بهشتیه و آرامش بخش ترین خواننده اس مرسی که هستی❤
چقدر قشنگه آرامش بخش خیلییی
اخخخ قربون صدای دلنشینیت بشم
قبول دارین دختر باید عاشق صدای خش دار چانیول بشه
من آرمی هستم اما صدای اعضای اکسو رو خیلی دوس دارم هرچند وقت یبار از آهنگ های اکسو دانلود میکنم
هیچ فرقی بین اکسو و بی تی اس نیس فقط بی تی اس اسمش بیشتر بین خارجی ها در رفته وگرنه اکسو هم واقعا بی نظیره و تکه
درمورد شایعه هم که همیشه بین سلبریتی ها وجود داره مثلا برای ماهم هیترا شایعه ساختن که تهیونگ مواد میکشه? اصلا یه چیز خیلییی مسخرست ولی با حمایت ما آرمی ها دهنشونو بستن?
اهمیتی به هیترا ندین و فقط حمایت کنین منم سعی میکنم از کیپاپ حمایت کنم اکسو و بی تی اس فرقی ندارن برام از هردوشون حمایت میکنم چون کیپاپرم?
واقعا صدای چانی عالیه ?
هروقت صداشو میشنوم آرامش میگیرم ?
ممنونتیم چانیول که حتی اگه حال خودت خوب نباشه ولی بازم حال مارو خوب میکنی ✌
امیدوارم چانیول هر چه زود تر برگرده و این هیتر ها دست از کارشون بردارن
اخع خدا وکیلی چی از جون ایدول ها میخواین?
اکسو به اون نیاز داره
من یه ارمی هستم و اکسوال نیستم
اما چه فرقی داره از چه فندومی باشم من عضوی از خانواده ی کیپاپ هستم و باید از همه ایدل ها در هر شرایطی دفاع کنم?✌
چقدر قش بود((:
عالی اون ۷ تا نفری هم که دیسلایک کردن *** من آرمیم زیادم راجب اکسو نمی دونم ولی دوسشون دارم جریان شایعه چیه ؟ یذره در موردش شنیدم ولی هنوز کامل نمیدونم یکی بگه
اولا ارمی به تو میگن و اشخاصی مثل تو نه اون قفس در رفته هایی که اسمشونرو ارمی میگذارن و ابرو فندم رو میبرن،دوما اینکه خوب شایعه رو که شنیدی و اینکه دختره ترشیده میگه که اشنای بکهیون بوده و بک باعث اشناییشونه و بک هم در توییتش میگه:اشنای من کیه؟!(تکان دادن پشه(اونا رو پشه میبینه?))و بعد از مدتها اس ام بیانیه داد که علیه کسایی که به ارتیستاش صدمه وارد میکنن شکایت تنظیم میکنه!و حالا باید ببینیم چه میکنه?بعدم اصلا به چانیول میاد که خیانت کنه؟!این بچه اصلا بلد نیس خیانت چجوری نوشته میشه یا کجا ازش استفاده میکنن خودت که میدونی هیترا فقط دنبال بهانن و اینکه خوب لاپوشونی رسوایی رییس جمهور سابق کره هم بی تاثیر نبوده در واقع این شایعه برای این همه جا پخش شده که حواس مردم رو از اون مفسد دور کنن مثل وقتی که کریس رفته بود و سهام اس ام اومد پایین و کمپانی بخاطر سود خودش خبر کذب قرار گذاشتن بکهیون و تهیان رو اعلام کرد.همین و بس هیچکس باور نکرده تو هم نکن.مرسی ازت.?????????
آها مرسی
اکسو عشقه چانی اکسوووو