
آهنگ زیبای Rain از بی تی اس با ترجمه فارسی

BTS
Rain
X
[00:02.70]Biga oneun jiteun saek Seoul geu wie
بارون داره میاد، یه سئول تیرهرنگ بالا سرم
[00:07.41]Dallineun chadeul sabange ggumtuldaeneun usandeul
ماشینایی که تو همه جهتا میرن، چترایی که اینور اونور تکون میخورن
[00:10.69]Nalssineun heurim gonggineun malgeum
هوا ابریه ولی هواش تمیزه
[00:13.01]Jeo biga geuchyeo goin mul wie bichyeojin
بارون که وایسه، آبای جمعشده روی زمین برق میزنن
[00:18.12]Yeonhoesaek baegyeongui nan wae yeogi meomchwo seosseulkka
پسزمینهی خاکستری روشن، چرا اینجا وایسادم؟
[00:21.00]Saenggagi manheun geonji eomneun geonji jal molla
نمیدونم دارم زیاد فکر میکنم یا اصلاً فکر نمیکنم
[00:23.83]Bakkat-i hwanhaejyeosseul ttaejjeum jameseo kkae
وقتی بیرون روشن شد، از خواب پا میشم
[00:26.15]Pigone jjideun soneuro yeonsin meorireul sseureodae
با دست خستهم همینجوری موهامو عقب میزنم
[00:28.80]Jinan bam wanseongchi mothan noraeui memojang
دفتر یادداشت آهنگی که دیشب تموم نکردم
[00:31.62]Oneureun kkeutnaenda nun jilkkeun gamgo hansum puk swieobone
امروز تمومش میکنم، چشمامو محکم میبندم و یه نفس عمیق میکشم
[00:35.12]Mwora byeonmyeonghae? Mal jieobone
چه توجیهی براش بیارم؟ یه چیزی سر هم میکنم
[00:37.55]Eochapi mothan geo geunyang amu malina jieo bonae
به هر حال نتونستم تمومش کنم، پس یه چیزی الکی میفرستم
[00:40.02]Siseoneul dollin chang bakkeun ontong hoesaek bit
بیرون پنجره رو که نگاه میکنم، همهچی خاکستریه
[00:42.66]Hoesaek siui hoesaek bilding, hoesaek gil wieui hoesaek bi
شهر خاکستری، ساختمونای خاکستری، بارونی که روی خیابون خاکستری میریزه
[00:46.00]I sesang modeun ge neulyeo
همهچی تو این دنیا کند شده
[00:47.79]Jameseo kkaen dongsaeng jakku malkkeuteul heuryeo
برادرم که بیدار شده، حرفاشو نصفه میزاره
[00:50.35]Joe eomneun naengjanggo tto yeoreotda dadeo
بیدلیل در یخچالو باز میکنم و میبندم
[00:52.98]Millyeoon al su eomneun heojeonhame
یه حس خالی بودن که نمیدونم از کجا اومده
[00:55.09]Ildan nagayagetdago saenggakhaji usando hana eopsi
فکر میکنم که باید برم بیرون، حتی بدون چتر
[00:58.55]Seonmyeonghae bideuri sesange dahneun sori
صدای برخورد قطرههای بارون به زمین خیلی واضحه
[01:01.04]Pisik useo, choegoui baegyeong eumak
یه لبخند نصفه، بهترین موسیقی پسزمینه
[01:03.54]Michinnomcheoreom kotnoraereul heungeolgeorinda myeot siilka
مثل یه دیوونه، یه ملودی زیر لب زمزمه میکنم، ساعت چنده؟
[01:06.84]Biga oneun jiteun saek Seoul geu wie
بارون داره میاد، یه سئول تیرهرنگ بالا سرم
[01:11.74]Yeojeonhi jam mot iruneun naega heuryeojine
من که هنوز خوابم نمیبره، دارم محو میشم
[01:17.18]Jeo biga geuchyeo goin mul wie bichyeojin
بارون که وایسه، آبای جمعشده روی زمین برق میزنن
[01:22.14]Oneulttara deo chorahan naega geuryeojine oh-oh (rain)
امروز از همیشه بدبختتر به نظر میرسم، اوه-اوه (بارون)
[01:31.25]
[01:37.61](Suga)
(شوگا)
[01:38.47]Bi naerineun bam changmuneul nokeu haneun bineun ttaeriji maeumeul
شب بارونی، بارون داره به پنجره میزنه، دلمو زخمی میکنه
[01:43.62]Sikeunhan eokkaereul japgo hwakinhan munja "yojeum eottae?"
شونهی دردناکم رو میگیرم و یه پیامو چک میکنم: "این روزا چطوری؟"
[01:46.82]Chinguui anbumeunjaneun nareul gamseonge jeotge (what?)
پیام احوالپرسی دوستم باعث میشه غرق احساسات بشم (چی؟)
[01:49.64]Mandeulji nugnughan bitbangul-ui hyanggireul
بارون نمزدهی دلگیر، بوش منو درگیر میکنه
[01:52.06]Mat-eumyeo gijihaereul pyeon da-eum nan hwajangsillo
یه نفس عمیق میکشم و بعدش میرم سمت دستشویی
[01:54.77]Gan dwi jameseo deol kkaen geoul sok naege insahan dwi
بعد از رفتن اونجا، تو آینهی خوابآلود به خودم سلام میکنم
[01:57.29]Mannal saramdo eomneunde gwaenhi deo gilge syaworeul haji
کسیو برای دیدن ندارم، ولی بیدلیل دوشمو طولانیتر میکنم
[02:00.58]Sukso bak yeojeonhi bineun naerine
بیرون از خوابگاه، هنوزم بارون میباره
[02:02.52]Gal gotdo ttakhi eomneunde usaneul chaengin chae
جایی هم ندارم که برم، ولی چترمو برمیدارم
[02:05.12]Cheobeokcheobeok georeo jeongcheo eopsi deoreowojin sinbare bineun
همینجوری بیهدف راه میرم، بارون روی کفش گلیم میکوبه
[02:08.88]Jonjaereul alrideut heunjeogeul saegine (saegine)
انگار که داره حضورشو به رخ میکشه، ردش رو جا میذاره (جا میذاره)
[02:11.38]Icheoreom nan neoege bichoreom heunjeogeul saegin saramilkka
شاید منم مثل بارون، یه رد روی تو جا گذاشتم
[02:15.40]Geuge aniramyeon gapjagi naerin sonagicheoreom
اگه اینطور نیست، نکنه مثل یه رگبار سر زده باشم؟
[02:18.41]Geujeo wattaganeun jonjaeneun anilkka
نکنه فقط یه حضور موقتی داشتم؟
[02:21.46]Biga oneun jiteun saek Seoul geu wie
بارون داره میاد، یه سئول تیرهرنگ بالا سرم
[02:26.63]Yeojeonhi jam mot iruneun naega heuryeojine
من که هنوز خوابم نمیبره، دارم محو میشم
[02:31.87]Jeo biga geuchyeo goin mul wie bichyeojin
بارون که وایسه، آبای جمعشده روی زمین برق میزنن
[02:37.23]Oneulttara deo chorahan naega geuryeojine oh-oh
امروز از همیشه بدبختتر به نظر میرسم، اوه-اوه
[02:42.05]Momeul ireukyeo jjippudunghadago neukkil jjeum changmuneul bol ttae
وقتی بلند میشم و حس میکنم بدنم خشکه، یه نگاه به پنجره میندازم
[02:47.15]Nae momeul yesangirado han deut biga naerigo inne
انگار که بدنم حدس زده بود، بارون داره میباره
[02:52.68]Changmune maetyeo inneun bitmuldeul barabomyeo neukkiji
قطرههای بارونی که روی شیشه نشستن، منو به فکر فرو میبرن
[02:55.87]Machi nae maeumsogeul heureun nunmuldeul
شبیه اشکایی که تو دلم جاری شدن
[02:57.66]Mimyoham dwiro bakkeul bomyeon nae sanghwang gatae
یه حس مبهم، وقتی بیرونو نگاه میکنم انگار وضعیتمو میبینم
[03:00.57]Seonyulgachi naerineun bie modu da andante
بارونی که آروم مثل یه ملودی میباره
[03:03.16]Junbireul hago naga
آماده میشم و میزنم بیرون
[03:04.42]Nae insangcheoreom gugyeojin usaneul jjwak pyeogo
چترمو که مثل زندگیم مچاله شده، باز میکنم
[03:06.61]Georeumyeo bitsoril deudneun sungan
همینجور که راه میرم، به صدای بارون گوش میدم
[03:08.65]I bineun nugul wihaeseo naerineun geolkka?
این بارون برای کی داره میباره؟
[03:11.24]Sseulsseulhan hoesaek simenteu wi buditchyeo ttaerineun cheonggak
قطرههایی که روی سیمان سرد و خاکستری برخورد میکنن، یه جور ضربهی صوتی
[03:14.28]Come slow down
آروم بیا پایین
[03:15.15]Biga oneun jiteun saek Seoul geu wie
بارون داره میاد، یه سئول تیرهرنگ بالا سرم
[03:19.99]Yeojeonhi jam mot iruneun naega heuryeojine
من که هنوز خوابم نمیبره، دارم محو میشم
[03:25.22]Jeo biga geuchyeo goin mul wie bichyeojin
بارون که وایسه، آبای جمعشده روی زمین برق میزنن
[03:30.58]Oneulttara deo chorahan naega geuryeojine
امروز از همیشه بدبختتر به نظر میرسم
[03:36.03]Na i biga meojeodo jeo gureumi geochyeodo
حتی اگه این بارون بند بیاد، حتی اگه ابرا کنار برن
[03:42.18]Udokeoni seo isseo i moseup geudaero
همینجوری بیحرکت سر جام میایستم
[03:47.75]Amu maldo aneun chae sesangeul naeryeodabwa
هیچی نمیگم و به دنیا از بالا نگاه میکنم
[03:53.03]Geogin areumdapji mothan naega nal bogo isseo (rain)
اونجا، منو که اصلاً جذاب نیستم، داره تماشا میکنه (بارون)
[03:59.37]In this rain
تو این بارون
[04:02.17]In this rain
تو این بارون
[04:03.27]
بارون داره میاد، یه سئول تیرهرنگ بالا سرم
[00:07.41]Dallineun chadeul sabange ggumtuldaeneun usandeul
ماشینایی که تو همه جهتا میرن، چترایی که اینور اونور تکون میخورن
[00:10.69]Nalssineun heurim gonggineun malgeum
هوا ابریه ولی هواش تمیزه
[00:13.01]Jeo biga geuchyeo goin mul wie bichyeojin
بارون که وایسه، آبای جمعشده روی زمین برق میزنن
[00:18.12]Yeonhoesaek baegyeongui nan wae yeogi meomchwo seosseulkka
پسزمینهی خاکستری روشن، چرا اینجا وایسادم؟
[00:21.00]Saenggagi manheun geonji eomneun geonji jal molla
نمیدونم دارم زیاد فکر میکنم یا اصلاً فکر نمیکنم
[00:23.83]Bakkat-i hwanhaejyeosseul ttaejjeum jameseo kkae
وقتی بیرون روشن شد، از خواب پا میشم
[00:26.15]Pigone jjideun soneuro yeonsin meorireul sseureodae
با دست خستهم همینجوری موهامو عقب میزنم
[00:28.80]Jinan bam wanseongchi mothan noraeui memojang
دفتر یادداشت آهنگی که دیشب تموم نکردم
[00:31.62]Oneureun kkeutnaenda nun jilkkeun gamgo hansum puk swieobone
امروز تمومش میکنم، چشمامو محکم میبندم و یه نفس عمیق میکشم
[00:35.12]Mwora byeonmyeonghae? Mal jieobone
چه توجیهی براش بیارم؟ یه چیزی سر هم میکنم
[00:37.55]Eochapi mothan geo geunyang amu malina jieo bonae
به هر حال نتونستم تمومش کنم، پس یه چیزی الکی میفرستم
[00:40.02]Siseoneul dollin chang bakkeun ontong hoesaek bit
بیرون پنجره رو که نگاه میکنم، همهچی خاکستریه
[00:42.66]Hoesaek siui hoesaek bilding, hoesaek gil wieui hoesaek bi
شهر خاکستری، ساختمونای خاکستری، بارونی که روی خیابون خاکستری میریزه
[00:46.00]I sesang modeun ge neulyeo
همهچی تو این دنیا کند شده
[00:47.79]Jameseo kkaen dongsaeng jakku malkkeuteul heuryeo
برادرم که بیدار شده، حرفاشو نصفه میزاره
[00:50.35]Joe eomneun naengjanggo tto yeoreotda dadeo
بیدلیل در یخچالو باز میکنم و میبندم
[00:52.98]Millyeoon al su eomneun heojeonhame
یه حس خالی بودن که نمیدونم از کجا اومده
[00:55.09]Ildan nagayagetdago saenggakhaji usando hana eopsi
فکر میکنم که باید برم بیرون، حتی بدون چتر
[00:58.55]Seonmyeonghae bideuri sesange dahneun sori
صدای برخورد قطرههای بارون به زمین خیلی واضحه
[01:01.04]Pisik useo, choegoui baegyeong eumak
یه لبخند نصفه، بهترین موسیقی پسزمینه
[01:03.54]Michinnomcheoreom kotnoraereul heungeolgeorinda myeot siilka
مثل یه دیوونه، یه ملودی زیر لب زمزمه میکنم، ساعت چنده؟
[01:06.84]Biga oneun jiteun saek Seoul geu wie
بارون داره میاد، یه سئول تیرهرنگ بالا سرم
[01:11.74]Yeojeonhi jam mot iruneun naega heuryeojine
من که هنوز خوابم نمیبره، دارم محو میشم
[01:17.18]Jeo biga geuchyeo goin mul wie bichyeojin
بارون که وایسه، آبای جمعشده روی زمین برق میزنن
[01:22.14]Oneulttara deo chorahan naega geuryeojine oh-oh (rain)
امروز از همیشه بدبختتر به نظر میرسم، اوه-اوه (بارون)
[01:31.25]
[01:37.61](Suga)
(شوگا)
[01:38.47]Bi naerineun bam changmuneul nokeu haneun bineun ttaeriji maeumeul
شب بارونی، بارون داره به پنجره میزنه، دلمو زخمی میکنه
[01:43.62]Sikeunhan eokkaereul japgo hwakinhan munja "yojeum eottae?"
شونهی دردناکم رو میگیرم و یه پیامو چک میکنم: "این روزا چطوری؟"
[01:46.82]Chinguui anbumeunjaneun nareul gamseonge jeotge (what?)
پیام احوالپرسی دوستم باعث میشه غرق احساسات بشم (چی؟)
[01:49.64]Mandeulji nugnughan bitbangul-ui hyanggireul
بارون نمزدهی دلگیر، بوش منو درگیر میکنه
[01:52.06]Mat-eumyeo gijihaereul pyeon da-eum nan hwajangsillo
یه نفس عمیق میکشم و بعدش میرم سمت دستشویی
[01:54.77]Gan dwi jameseo deol kkaen geoul sok naege insahan dwi
بعد از رفتن اونجا، تو آینهی خوابآلود به خودم سلام میکنم
[01:57.29]Mannal saramdo eomneunde gwaenhi deo gilge syaworeul haji
کسیو برای دیدن ندارم، ولی بیدلیل دوشمو طولانیتر میکنم
[02:00.58]Sukso bak yeojeonhi bineun naerine
بیرون از خوابگاه، هنوزم بارون میباره
[02:02.52]Gal gotdo ttakhi eomneunde usaneul chaengin chae
جایی هم ندارم که برم، ولی چترمو برمیدارم
[02:05.12]Cheobeokcheobeok georeo jeongcheo eopsi deoreowojin sinbare bineun
همینجوری بیهدف راه میرم، بارون روی کفش گلیم میکوبه
[02:08.88]Jonjaereul alrideut heunjeogeul saegine (saegine)
انگار که داره حضورشو به رخ میکشه، ردش رو جا میذاره (جا میذاره)
[02:11.38]Icheoreom nan neoege bichoreom heunjeogeul saegin saramilkka
شاید منم مثل بارون، یه رد روی تو جا گذاشتم
[02:15.40]Geuge aniramyeon gapjagi naerin sonagicheoreom
اگه اینطور نیست، نکنه مثل یه رگبار سر زده باشم؟
[02:18.41]Geujeo wattaganeun jonjaeneun anilkka
نکنه فقط یه حضور موقتی داشتم؟
[02:21.46]Biga oneun jiteun saek Seoul geu wie
بارون داره میاد، یه سئول تیرهرنگ بالا سرم
[02:26.63]Yeojeonhi jam mot iruneun naega heuryeojine
من که هنوز خوابم نمیبره، دارم محو میشم
[02:31.87]Jeo biga geuchyeo goin mul wie bichyeojin
بارون که وایسه، آبای جمعشده روی زمین برق میزنن
[02:37.23]Oneulttara deo chorahan naega geuryeojine oh-oh
امروز از همیشه بدبختتر به نظر میرسم، اوه-اوه
[02:42.05]Momeul ireukyeo jjippudunghadago neukkil jjeum changmuneul bol ttae
وقتی بلند میشم و حس میکنم بدنم خشکه، یه نگاه به پنجره میندازم
[02:47.15]Nae momeul yesangirado han deut biga naerigo inne
انگار که بدنم حدس زده بود، بارون داره میباره
[02:52.68]Changmune maetyeo inneun bitmuldeul barabomyeo neukkiji
قطرههای بارونی که روی شیشه نشستن، منو به فکر فرو میبرن
[02:55.87]Machi nae maeumsogeul heureun nunmuldeul
شبیه اشکایی که تو دلم جاری شدن
[02:57.66]Mimyoham dwiro bakkeul bomyeon nae sanghwang gatae
یه حس مبهم، وقتی بیرونو نگاه میکنم انگار وضعیتمو میبینم
[03:00.57]Seonyulgachi naerineun bie modu da andante
بارونی که آروم مثل یه ملودی میباره
[03:03.16]Junbireul hago naga
آماده میشم و میزنم بیرون
[03:04.42]Nae insangcheoreom gugyeojin usaneul jjwak pyeogo
چترمو که مثل زندگیم مچاله شده، باز میکنم
[03:06.61]Georeumyeo bitsoril deudneun sungan
همینجور که راه میرم، به صدای بارون گوش میدم
[03:08.65]I bineun nugul wihaeseo naerineun geolkka?
این بارون برای کی داره میباره؟
[03:11.24]Sseulsseulhan hoesaek simenteu wi buditchyeo ttaerineun cheonggak
قطرههایی که روی سیمان سرد و خاکستری برخورد میکنن، یه جور ضربهی صوتی
[03:14.28]Come slow down
آروم بیا پایین
[03:15.15]Biga oneun jiteun saek Seoul geu wie
بارون داره میاد، یه سئول تیرهرنگ بالا سرم
[03:19.99]Yeojeonhi jam mot iruneun naega heuryeojine
من که هنوز خوابم نمیبره، دارم محو میشم
[03:25.22]Jeo biga geuchyeo goin mul wie bichyeojin
بارون که وایسه، آبای جمعشده روی زمین برق میزنن
[03:30.58]Oneulttara deo chorahan naega geuryeojine
امروز از همیشه بدبختتر به نظر میرسم
[03:36.03]Na i biga meojeodo jeo gureumi geochyeodo
حتی اگه این بارون بند بیاد، حتی اگه ابرا کنار برن
[03:42.18]Udokeoni seo isseo i moseup geudaero
همینجوری بیحرکت سر جام میایستم
[03:47.75]Amu maldo aneun chae sesangeul naeryeodabwa
هیچی نمیگم و به دنیا از بالا نگاه میکنم
[03:53.03]Geogin areumdapji mothan naega nal bogo isseo (rain)
اونجا، منو که اصلاً جذاب نیستم، داره تماشا میکنه (بارون)
[03:59.37]In this rain
تو این بارون
[04:02.17]In this rain
تو این بارون
[04:03.27]






غرق ارامش شدم ✨✨✨
04:25 ثانیه در بهشت…
چهار دقیقه و بیست و پنج ثانیه در بهشت…