از بی تی اس متشکرم که باعث شد خودم رو همون جوری که هستم قبول کنم و امید داشته باشم به زندگی کردم من دوسال پیش خیلی افسرده بودم و درسم خیلی بد بود ولی با آهنگ هاشون باعث شده در زندگیم رو پیدا کنم و براش تلاش کنم شاید بعضی ها بگن یک گروه خواننده هستن ولی وقتی معنای آهنگ هاشون رو میخوندم انگار داشتم از درون من حرف میزدن?
کاش میمردمممممم واااای عالیه اینننن ورژن
از بی تی اس متشکرم که باعث شد خودم رو همون جوری که هستم قبول کنم و امید داشته باشم به زندگی کردم من دوسال پیش خیلی افسرده بودم و درسم خیلی بد بود ولی با آهنگ هاشون باعث شده در زندگیم رو پیدا کنم و براش تلاش کنم شاید بعضی ها بگن یک گروه خواننده هستن ولی وقتی معنای آهنگ هاشون رو میخوندم انگار داشتم از درون من حرف میزدن?
سلام ادمین سایت میشه لطفاً آهنگ egotistic مامامو رو بزارید ممنون ??
سلام
خدمت شما
https://musicsbaran.ir/?p=24797
بازم نمیاد بعضی موقع مینویسه پنجره مسدود شده
سلام احتمالا مشکل از مرورگر شماست
با چه مرورگری وارد سایت شدید؟
تازه اهنگ های دیگه هم خواستم دانلود کنم نشد?