خیلی ممنون که این آهنگو گذاشتین اما همونطور که میدونید
بی تی اس هفت عضو داره و این عکسی ک گذاشتید عکس شش نفرشونه:)
لطفا یه عکسی ک هر هفتاشون هستنو بزارید تا برای کسایی که با بی تی اس آشنایی ندارن اشکال پیش نیاد?
بله ایشون کاملا درست میگن اگه میشه لطفا عکس رو عوض کنید و عکسی بذارید که همه ی اعضای گروه داخلش باشن . چون به قول همین دوستمون ممکنه اینجوری کسی که تازه با بی تی اس آشنا شده واسش سو تفاهم پیش بیاد . ممنون
اهنگشو خیلی دوست دارم خیلی باحاله???????
خیلی ممنون که این آهنگو گذاشتین اما همونطور که میدونید
بی تی اس هفت عضو داره و این عکسی ک گذاشتید عکس شش نفرشونه:)
لطفا یه عکسی ک هر هفتاشون هستنو بزارید تا برای کسایی که با بی تی اس آشنایی ندارن اشکال پیش نیاد?
بله ایشون کاملا درست میگن اگه میشه لطفا عکس رو عوض کنید و عکسی بذارید که همه ی اعضای گروه داخلش باشن . چون به قول همین دوستمون ممکنه اینجوری کسی که تازه با بی تی اس آشنا شده واسش سو تفاهم پیش بیاد . ممنون
وقت بخیر
تصحیح شد
خیلی ممنون از رسیدگیتون
لطفا اهنگ butterfly BTS رو هم قرار بدید.
درود
آهنگی که فرمودید قبلا در سایت قرار گرفته شده
از قسمت جستجو استفاده کنید