X
[00:07.14]Ah ah Ah ah ah ah ah
[00:13.62]B-T-S
[00:14.89]Ah ah
[00:16.87]Are you ready for this? 1, 2, 3, Let's goArirang, arirang, arariyo
[00:29.63]Arirang gogaero, neom-eoganda
[00:37.12]Nareul beorigo gasineun nim-eun
[00:44.38]Sib rido mot gaseo balbyeong nandaArirang, arirang, arariyo
[00:59.13]Arirang gogaero, neom-eoganda
[01:07.14]Ariarirang, sseurisseurirang
[01:10.13]Arariga natne
[01:13.88]Arirang uh uh uh uh
[01:18.13]Arariga natne
[01:21.63]Nal dalyeogageora nal dalyeogageora
[01:25.13]Mujeonghan urin nima, nal dalyeogageora
[01:38.39]photo
[01:38.64]Ariarirang, sseurisseurirang
[01:40.38]Arariga natne
[01:43.65]Arirang uh uh uh uh
[01:47.39]Arariga natne
[01:51.13]Ariarirang, sseurisseurirang
[01:54.39]Arariga natne
[01:58.38]Arirang gogaero, neom-eogandaNal jom boso! Nal jom boso! Nal jom boso!
[02:13.13]Dongiseolddal kkoch bon deus-i, nal jom bosoAriarirang, sseurisseurirang
[02:24.13]Arariga natne
[02:27.90]Arirang gogaero, neom-eoganda
[02:35.14]Nareul beorigo gasineun nim-eun
[02:57.14]Sib rido mot gaseo balbyeong nandaBaek mannyeon jikyeowassji, geungjiwa jibusim
[03:09.89]Modeun geol igyeowassji, kkeokk-in jeok eobseo han beondo
[03:15.39]Han beon keun geol-eum, sijakhan yeogi
[03:19.89]Tteugeoeun haega, tteooleuneun balk-eun ttangAriari sseurisseuri, arariyo
[03:26.88]Ariari geogaero, neom-eoganda
[03:34.37]Mannabose, mannabose, mannabose
[03:41.65]Ajukkari jangjaro, mannabose
[03:49.38]Ariari sseurisseuri, arariyo
[03:56.39]Ariari geogaero, neom-eogandaNareul beorigo gasinenun nim-eun
[04:11.39]Sib rido mot gaseo balbyeong nanda
اقا البوم چی شددددددد یکی خبر بدهههه😭😭😭
به نظرت اینجا اهنگارو میزارن؟؟🥲
گذاشتن سرچش کن اسمشARIRANG
والا نمی دونم فقط این که پخش شد😫😂
عالی
من لی تی ای رو خیلی دوست دارم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
خیلی برای آلبوم جدیدشون هیجان زدمممم…
آلبوم قراره ۲۹ اسفند ۱۴۰۴ ساعت ۷:۳۰ صبح منتشر شه…🎀❤️🇰🇷
اهنگ arirang کاملا قدیمی است ولی اهنگ های جدید که در البوم arirang هست هنوز منتشر نشده
این اهنگ قدیمی است .
ننهههههههه
عالیه💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
من عاشق بی تی اس هستم این آهنگشون هم جدید این آهنگ بی نظیره
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
اره فکر کنم
این اهنگشون جدید هست؟
اره
امید وارم نباشه چون خیلی داقونه
این یک اهنگ سنتی هستش که دارن میخونن
این نیست اما قشنگه
نه این اهنگ جدیدی بی تی اس نیس و فقط یه اهنگ قدیمیه که بی تی اس در سال ۲۰۱۶ کاور کرده
برو بابا سلیقه هر کی که خوب نیست
اولن داغون خودتی دومن آهنگ قدیمیه جدید 29اسفند منتشر میشه
نه برای خیلی وقت پیشه
نه این اهنگشون قدیمیه، البوم جدید که با این اسمه، یکم فروردین منتشر میشه
نه 11 اسفند منتشر میشه
نه بخاطر کامبک جدید که اسمش اریانگه معروف شده