X
[00:23.62]Ne yıkılırım ne sökülürüm
نه خراب می شم نه از هم می پاشم
[00:27.92]Bir çınar gibi göğe dururum
مثل یه درخت چنار وایسادم به طرف آسمون
[00:32.30]Ne hasret yıkar ne ayaz yakar
نه دلتنگی منو می شکنه نه سرمای سوزناک می سوزونه
[00:36.54]Baş eğmem, bir tek yöne dururum
سر خم نمی کنم، یه طرفه وایمیستم
[00:44.75]Ne yıkılırım ne sökülürüm
نه خراب می شم نه از هم می پاشم
[00:48.61]Bir çınar gibi göğe dururum
مثل یه درخت چنار وایسادم به طرف آسمون
[00:53.12]Ne hasret yıkar ne ayaz yakar
نه دلتنگی منو می شکنه نه سرمای سوزناک می سوزونه
[00:57.33]Baş eğmem, bir tek yöne dururum
سر خم نمی کنم، یه طرفه وایمیستم
[01:05.45]Rüzgârım çalar, dallarım söyler
بادم میزنه، شاخههام آواز میخونن
[01:13.73]Gönlümü kırma, sazdan olurum
دلمو نشکن که مث نی لبک نازک می شم
[01:22.17]Paye verip de paya pay katma, ah
اگه به کسی مقام دادی، دیگه روش مقام نچسبون، آخه
[01:30.81]Çoğu istemem, azdan olurum
من زیادشو نمیخوام، با کمش هم میسازم
[01:38.70]Ne yazım vardır ne kışım vardır
نه تابستونی دارم نه زمستونی
[01:47.35]Yüreğim hardır, yanar dururum
دلم داغه، همش میسوزه و میسوزه
[01:55.59]Dost bilene hep yerim vardır, ah
واسه کسی که دوستی بلده همیشه یه جا دارم، آخه
[02:04.20]Şu gönlüm handır, köle olurum
این دلم مث یه خونهس، بردهتون می شم
[02:12.55]Ne yazım vardır ne kışım vardır
نه تابستونی دارم نه زمستونی
[02:20.75]Yüreğim hardır, yanar dururum
دلم داغه، همش میسوزه و میسوزه
[02:28.84]Dost bilene hep yerim vardır, ah
واسه کسی که دوستی بلده همیشه یه جا دارم، آخه
[02:37.55]Şu gönlüm handır, köle olurum
این دلم مث یه خونهس، بردهتون می شم
[02:44.90]
[03:02.14]Rüzgârım çalar, dallarım söyler
بادم میزنه، شاخههام آواز میخونن
[03:10.58]Gönlümü kırma, sazdan olurum
دلمو نشکن که مث نی لبک نازک می شم
[03:18.64]Paye verip de paya pay katma, ah
اگه به کسی مقام دادی، دیگه روش مقام نچسبون، آخه
[03:27.62]Çoğu istemem, azdan olurum
من زیادشو نمیخوام، با کمش هم میسازم
[03:35.77]Ne yazım vardır ne kışım vardır
نه تابستونی دارم نه زمستونی
[03:44.33]Yüreğim hardır, yanar dururum
دلم داغه، همش میسوزه و میسوزه
[03:52.42]Dost bilene hep yerim vardır, ah
واسه کسی که دوستی بلده همیشه یه جا دارم، آخه
[04:00.65]Şu gönlüm handır, köle olurum
این دلم مث یه خونهس، بردهتون می شم
[04:09.36]Ne yazım vardır ne kışım vardır
نه تابستونی دارم نه زمستونی
[04:17.77]Yüreğim hardır, yanar dururum
دلم داغه، همش میسوزه و میسوزه
[04:25.69]Dost bilene hep yerim vardır, ah
واسه کسی که دوستی بلده همیشه یه جا دارم، آخه
[04:34.69]Şu gönlüm handır, köle olurum
این دلم مث یه خونهس، بردهتون می شم
[04:45.33]
عالی