
آهنگ لایف گوئز آن از بی تی اس با ترجمه فارسی

BTS
Life Goes On
X
[00:10.72]eoneu nal sesangi meomchwosseo
یه روزی دنیا متوقف شد
[00:13.71]amureon yegodo hana eopsi
بدون هیچ خبر قبلی
[00:16.98]bomeun gidarimeul mollaseo
بهار چون انتظار رو بلد نبود
[00:19.87]nunchi eopsi wabeoryeosseo
بی ملاحظه از راه رسید
[00:22.90]baljagugi jiwojin geori
خیابونایی که جای پاها از روش پاک شده
[00:25.45]yeogi neomeojyeoinneun na
و منی که اینجا روی زمین افتادم
[00:28.75]honja gane sigani
زمان به تنهایی می گذره
[00:31.71]mianhae maldo eopsi
بدون حتی یه کلمه معذرت خواهی
[00:35.15]oneuldo biga naeril geot gata
انگار امروز هم قراره بارون بباره
[00:37.74]heumppeok jeojeobeoryeonne
حسابی خیس آب شدم
[00:39.35]ajikdo meomchujil ana
هنوزم بند نیومده
[00:41.10]jeo meokgureumboda ppalli dallyeoga
سریع تر از اون ابرهای سیاه می دوم
[00:43.61]geureom doel jul aranneunde
فکر می کردم این جوری درست میشه
[00:45.43]na gyeou saraminga bwa
اما انگار من فقط یه آدم معمولی ام
[00:47.00]mopsi apeune
خیلی درد داره
[00:48.16]sesangiran nomi jun gamgi
سرماخوردگی ای که این دنیا بهم هدیه داد
[00:50.12]deokbune nulleoboneun meonji ssain doegamgi
باعث شد دکمه عقب گرد رو روی خاطرات خاک گرفته بزنم
[00:53.05]neomeojin chae cheonghaneun eotbakjaui chum
رقصیدن با یه ریتم ناموزون، در حالی که زمین خوردم
[00:55.90]gyeouri omyeon naeswija
وقتی زمستون اومد بیا بازدممون رو رها کنیم
[00:57.51]deo tteugeoun sum
یه نفس گرم تر
[01:00.06]kkeuchi boiji ana
پایانی دیده نمیشه
[01:02.77]chulguga itgin halkka
اصلا راه خروجی هست؟
[01:05.81]bari ttejijil ana ana oh
پاهام توان حرکت ندارن، نه
[01:11.61]jamsi du nuneul gama
لحظه ای چشماتو ببند
[01:14.74]yeogi nae soneul jaba
بیا دستمو بگیر
[01:17.79]jeo miraero daranaja
بیا به سمت اون آینده فرار کنیم
[01:22.07]Like an echo in the forest
مثل یه پژواک در دل جنگل
[01:24.97]haruga doraogetji
اون روز دوباره برمی گرده
[01:28.03]amu ildo eopdan deusi
انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده
[01:31.43]Yeah life goes on
آره، زندگی ادامه داره
[01:33.99]Like an arrow in the blue sky
مثل یه تیر در دل آسمون آبی
[01:36.96]یه روز دیگه هم سپری میشه
tto haru deo naragaji
[01:39.92]On my pillow, on my table
روی بالشم، روی میزم
[01:43.38]Yeah life goes on
آره، زندگی ادامه داره
[01:45.45]Like this again
باز هم همین طور
[01:47.02]i eumageul billyeo neoege na jeonhalge
با کمک این موسیقی، حرفمو بهت می زنم
[01:49.82]saramdeureun malhae sesangi da byeonhaetdae
مردم میگن که کل دنیا عوض شده
[01:55.01]dahaenghido uri saineun
خوشبختانه رابطه بین ما
[01:56.88]ajik yeotae an byeonhaenne
هنوز تا الان تغییری نکرده
[01:58.74]neul hadeon sijakgwa kkeut ‘annyeong’iran mallo
با کلمه "سلام" که همیشه شروع و پایان ما بوده
[02:01.64]oneulgwa naeireul tto hamkke ieobojago
بیا امروز و فردا رو دوباره به هم وصل کنیم
[02:06.16]meomchwoitjiman eodume sumji ma
متوقف شدیم، اما توی تاریکی قایم نشو
[02:08.86]bicheun tto tteooreunikkan
چون خورشید دوباره طلوع می کنه
[02:11.21]kkeuchi boiji ana
پایانی دیده نمیشه
[02:13.97]chulguga itgin halkka
اصلا راه خروجی هست؟
[02:17.16]bari ttejijil ana ana oh
پاهام توان حرکت ندارن، نه
[02:22.82]jamsi du nuneul gama
لحظه ای چشماتو ببند
[02:25.85]yeogi nae soneul jaba
بیا دستمو بگیر
[02:28.92]jeo miraero daranaja
بیا به سمت اون آینده فرار کنیم
[02:33.36]Like an echo in the forest
مثل یه پژواک در دل جنگل
[02:36.29]haruga doraogetji
اون روز دوباره برمی گرده
[02:39.18]amu ildo eopdan deusi
انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده
[02:42.67]Yeah life goes on
آره، زندگی ادامه داره
[02:45.16]Like an arrow in the blue sky
مثل یه تیر در دل آسمون آبی
[02:48.07]tto haru deo naragaji
یه روز دیگه هم سپری میشه
[02:51.05]On my pillow, on my table
روی بالشم، روی میزم
[02:54.43]Yeah life goes on
آره، زندگی ادامه داره
[02:56.57]Like this again
باز هم همین طور
[02:58.07]I remember
به یاد میارم
[03:03.86]I remember
به یاد میارم
[03:09.86]I remember
به یاد میارم
[03:15.89]I remember
به یاد میارم
یه روزی دنیا متوقف شد
[00:13.71]amureon yegodo hana eopsi
بدون هیچ خبر قبلی
[00:16.98]bomeun gidarimeul mollaseo
بهار چون انتظار رو بلد نبود
[00:19.87]nunchi eopsi wabeoryeosseo
بی ملاحظه از راه رسید
[00:22.90]baljagugi jiwojin geori
خیابونایی که جای پاها از روش پاک شده
[00:25.45]yeogi neomeojyeoinneun na
و منی که اینجا روی زمین افتادم
[00:28.75]honja gane sigani
زمان به تنهایی می گذره
[00:31.71]mianhae maldo eopsi
بدون حتی یه کلمه معذرت خواهی
[00:35.15]oneuldo biga naeril geot gata
انگار امروز هم قراره بارون بباره
[00:37.74]heumppeok jeojeobeoryeonne
حسابی خیس آب شدم
[00:39.35]ajikdo meomchujil ana
هنوزم بند نیومده
[00:41.10]jeo meokgureumboda ppalli dallyeoga
سریع تر از اون ابرهای سیاه می دوم
[00:43.61]geureom doel jul aranneunde
فکر می کردم این جوری درست میشه
[00:45.43]na gyeou saraminga bwa
اما انگار من فقط یه آدم معمولی ام
[00:47.00]mopsi apeune
خیلی درد داره
[00:48.16]sesangiran nomi jun gamgi
سرماخوردگی ای که این دنیا بهم هدیه داد
[00:50.12]deokbune nulleoboneun meonji ssain doegamgi
باعث شد دکمه عقب گرد رو روی خاطرات خاک گرفته بزنم
[00:53.05]neomeojin chae cheonghaneun eotbakjaui chum
رقصیدن با یه ریتم ناموزون، در حالی که زمین خوردم
[00:55.90]gyeouri omyeon naeswija
وقتی زمستون اومد بیا بازدممون رو رها کنیم
[00:57.51]deo tteugeoun sum
یه نفس گرم تر
[01:00.06]kkeuchi boiji ana
پایانی دیده نمیشه
[01:02.77]chulguga itgin halkka
اصلا راه خروجی هست؟
[01:05.81]bari ttejijil ana ana oh
پاهام توان حرکت ندارن، نه
[01:11.61]jamsi du nuneul gama
لحظه ای چشماتو ببند
[01:14.74]yeogi nae soneul jaba
بیا دستمو بگیر
[01:17.79]jeo miraero daranaja
بیا به سمت اون آینده فرار کنیم
[01:22.07]Like an echo in the forest
مثل یه پژواک در دل جنگل
[01:24.97]haruga doraogetji
اون روز دوباره برمی گرده
[01:28.03]amu ildo eopdan deusi
انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده
[01:31.43]Yeah life goes on
آره، زندگی ادامه داره
[01:33.99]Like an arrow in the blue sky
مثل یه تیر در دل آسمون آبی
[01:36.96]یه روز دیگه هم سپری میشه
tto haru deo naragaji
[01:39.92]On my pillow, on my table
روی بالشم، روی میزم
[01:43.38]Yeah life goes on
آره، زندگی ادامه داره
[01:45.45]Like this again
باز هم همین طور
[01:47.02]i eumageul billyeo neoege na jeonhalge
با کمک این موسیقی، حرفمو بهت می زنم
[01:49.82]saramdeureun malhae sesangi da byeonhaetdae
مردم میگن که کل دنیا عوض شده
[01:55.01]dahaenghido uri saineun
خوشبختانه رابطه بین ما
[01:56.88]ajik yeotae an byeonhaenne
هنوز تا الان تغییری نکرده
[01:58.74]neul hadeon sijakgwa kkeut ‘annyeong’iran mallo
با کلمه "سلام" که همیشه شروع و پایان ما بوده
[02:01.64]oneulgwa naeireul tto hamkke ieobojago
بیا امروز و فردا رو دوباره به هم وصل کنیم
[02:06.16]meomchwoitjiman eodume sumji ma
متوقف شدیم، اما توی تاریکی قایم نشو
[02:08.86]bicheun tto tteooreunikkan
چون خورشید دوباره طلوع می کنه
[02:11.21]kkeuchi boiji ana
پایانی دیده نمیشه
[02:13.97]chulguga itgin halkka
اصلا راه خروجی هست؟
[02:17.16]bari ttejijil ana ana oh
پاهام توان حرکت ندارن، نه
[02:22.82]jamsi du nuneul gama
لحظه ای چشماتو ببند
[02:25.85]yeogi nae soneul jaba
بیا دستمو بگیر
[02:28.92]jeo miraero daranaja
بیا به سمت اون آینده فرار کنیم
[02:33.36]Like an echo in the forest
مثل یه پژواک در دل جنگل
[02:36.29]haruga doraogetji
اون روز دوباره برمی گرده
[02:39.18]amu ildo eopdan deusi
انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده
[02:42.67]Yeah life goes on
آره، زندگی ادامه داره
[02:45.16]Like an arrow in the blue sky
مثل یه تیر در دل آسمون آبی
[02:48.07]tto haru deo naragaji
یه روز دیگه هم سپری میشه
[02:51.05]On my pillow, on my table
روی بالشم، روی میزم
[02:54.43]Yeah life goes on
آره، زندگی ادامه داره
[02:56.57]Like this again
باز هم همین طور
[02:58.07]I remember
به یاد میارم
[03:03.86]I remember
به یاد میارم
[03:09.86]I remember
به یاد میارم
[03:15.89]I remember
به یاد میارم
Track Info
Released: 2020
Tracks: 1
Format: MP3 320KBPS
Genre: K-Pop
Description
دانلود آهنگ جدید گروه کره ای BTS به نام Life Goes On از رسانه موزیک باران
Download New Song By BTS Called Life Goes On

BTS
954 Follower





بدون هیم شوخی و هر چیز دیگه ای… بهترین آهنگی بود ک شنیدم:>>!
کاش میشد 1000 بار لایکش کرد :)))
زندگی ادامه داره :)?
??
هعییی هفت سال دیگه بدون اینا چیکار کنیم???
محشر مثل همیشه عالی بی تی اس بهترینن اهنگشون تو بیلبورد ترکونده واقعا نمدونم چرا هیترا دهنشون نمیبندن???
مسخره بود ارمی ها فقط چون دوسشون دارن میگن قشنگه خدایی قشنگ نبود از حد متوسط هم پایین تر بود واسه بی تی اس ضعیف بود شاید اگر یه گروه دیگه بود میگفتن خوبه ولی از بی تی اس توقع دارن
برو بابا با این سلیقت آرمی نیستی چرت نگو
داری اهنگیو ک نامبر وان بیلبورد شد و میگی مسخره؟ فقط آرمی ها میگن؟ برو به عقلت شک کن بیب چون هیچی توش نیست و الکی فقط میخوای هیت بدی.. اگه هم دنبال فنواری.. عرض کنم خییییلی بیکاری
زر مفت نزن لطفاً
ببند دهنتو تا خودم نبستمش ?
حرف مفت از دهن مفت
┏?━┳?━━ೋ❥ೋ━━?┳━?┓
?ⓚⓘⓜⓢⓔⓞⓚⓙⓘⓝ↔????
?ⓜⓘⓝⓨⓞⓞⓝⓖⓘ↔?????
?ⓙⓤⓝⓖⓗⓞⓢⓔⓞⓚ↔??????
?ⓚⓘⓜⓝⓐⓜⓙⓞⓞⓝ↔
???????????
?ⓟⓐⓡⓚⓙⓘⓜⓘⓝ↔??????
?ⓚⓘⓜⓣⓐⓔⓗⓨⓤⓝⓖ↔??
?ⓙⓔⓞⓝⓙⓤⓝⓖⓚⓞⓞⓚ↔
?????????
┗?━┻?━━ೋ❥ೋ━━?┻━?┛
⠀⠀◣ ◢
⠀⠀█ █
⠀⠀█ █
⠀⠀◤ ◥
?BTS?
هی بچه تو باید الان بری نقاشی بکشی بفرستی شبکه پویا نه تو کار بزرگ ترا دخالت کنی.. تو چه میدونی کیپاپ چیه تو چه میدونی ارمی بودن یعنی چی… ارمی بودن کار هرکسی نیست … . جنبه نداری که ارمی نشدی از من گفتن هسترا عاقبت خوشی ندارن جم کن برو پس درس و مشقت برو افرین برو ابنباتتو بخور
از بی تی اس متنفرممممممممممممممممم.
چون الکی دو تا آواز خوندن فکر کردن شاهکار کردن با این همه طرفدار از سرتاسر جهان. ????
دیوونه های لوس. بعد مثلا تو آپارات نوشته غذا خوردن به سبک BTS . فلان کار کردن به سبک BTS. هزار میلیون تا ویدیو پر حجم الکی تو اینترنت گذاشتن که ما ببینیم بعد نتمون تموم شه بخاطر دو تا پسر لوس ننر.
اه.پسر های خر دیوونه خاک بر سر
شما بیا تشرییف ببر تو کوچه?
ناراحتی ندارع
ارمی بودن لیاقت میخواد ک تو نداری
ب همین خوسملی??
دوس نداری نبین
ب تو چه ک اونا موزیک ویدیو میدن
معلومه بیشتر 10 سال نداری????
برو بچه جون برو سر درس و مقشت برو خیلی خوب نگیری مامانت دعوات میکنه هااا????
نه جدی جدی
هر کی ب اکسو بی تی اس و بلک پینک هیت داد ب دست من کرده میشه ?
بی تی اس همیشه بهترین بوی بند دنیا بوده هست و خواهد بود دنیای بدون بی تی اس یعنی چیز
اوتا ب ما چیزایی یاد دادن ک هیترا هیچ وقت درکشون نمیکنن اونا احساس ندارن ک ب همچین فرشته هایی هیت میدن فرشته هایی حتی اگه تو شرایط بدی باشن بازم ب ما امید میدن??
اینکه بخاطر هیت دادن ب آیدلت خونت ب جوش اومده کاملا قابل درکه و حرفاتم اگه جنبه منفیشو در نظر نگیریم درست ولی بی تی اس بزرگترین بوی بند دنیا نیست.. بزرگترین بوی بند کی پاپ دنیاست و واندایرکشن بزرگترین بوی بند دنیا تو سبک پاپه.. خود اعضا بی تی اس هم به این موضوع مطلعن و عاشق واندایرکشنن :))
از والدین گرامی خواهشمندیم اجازه ی ورود به فضای مجازی را به فرزندان ۴ ساله ی خود ندهند
با تشکر??
آخ…
والا به خودا هرچی بچه مهد کودکیه گوشی میدن دستش خدایی.
اگر ارومت میکنه متنفر باش تنفرت چیزی رو عوض نمیکنه فقط بقیه رو ناراحت میکنه ….
و شاید دوتا اوازشون دل خیلیا رو شاد کرده از سرتاسر جهان و این باعث دنبال کننده زیاد شده …
کاری جز کوچیک کردن دیگران بلد نیستی و اونا هرچی که باشن تلاش کردن و زجر کشیدن که به اینجا رسیدن و تو نشستی تو خونه و داری بد و بیراه میگی
و اینا افراط طرفدار هان که اینارو میزارن و شما مجبور نیستی بشینی دو ساعت توی وبسایت ها بگردی تا نقطه ضعفی از اونا پیدا کنی و در اخر هیچی دستتو نمیگیره وقتت تلف شده و اینترنتت تموم شده …….
و اعصابت خورد شده و میای بد و بیراه میگی …
بهت توصیه میکنم از این ماجراها بیای بیرون و بی حوصلگی هاتو با خراب کردن دیگران پر نکنی
من آرمی نیستم ولی از طرز بیانت خوشم اومد.. اگه کسی ب آیدلت توهین کنه و تو فقط با فحش و بد و بیراه بخوای دهنشو ببندی چیزی برای اون فرد تغییر نمیکنه ولی افراد خارج از فندوم طرفدارای اون آرتیست رو بچه به حساب میارن.. دقیقا برای همیناست که بقیه آرمیا رو بچه میدونن
خدایی کامنت های شما هیترا رو نگاه میکنم تعجب میکنم اخه واقعا این همه …خل کار خداس؟
برای اینکه آرمی بشی باید به یک سطح خاصی از درک و شعور برسی متاسفانه شما هیترا از لحاظ عقل زیر خط فقرین!
برو بشین سر جات درساتو بخون مردود نشی:)
بنظر منکه برو خودتو به یک روان پزشکی چیزی نسون بده وضعت خرابه:/
خوشم میاد از بی تی اس که شما هیترا رو عنشون هم حساب نمیکنن:)
اخه لیاقتتون در همین حده…
در ضمن منگل جون بی تی اس بالای ۱۰ تا البوم دادن میفهمییی؟ البوم:)
خدایا شفا بده??
فرزندم بیا برو شیرت و بخور..
مثل اینکه مامان رفته بیرون از قنداق اومدی بیرون واسه ما نظر میدی??ولی مرسی از نظرت همینطوری ادامه بده بچه جان…
اینطوری هم بی تی اس عزیزمون قوی تر میشه و هم ما میفهمیم ک چقدر عاقل و خوش شانس بودیم که تونستیم آرمی شیم…این لذتیه ک تا آخر عمرمون باهامون میمونه و هیچی مثل این لذت نیست…چیزی که هیچوقت نصیب شما کودن ها نمیشه…~
ولی میتونی بری به درگاه خدا توبه کنی و آرمی شی تا تازه بفهمی زندگی یعنی چی…از کسی خوشت نمیاد هیت نده … چون بعدا پشیمون میشی… هیچکس از اول آرمی نشده…اگه حسود نباشی و خود واقعی بی تی اس و ببینی مطمعنن میفهمی چه اشتباهی کردی و اونموقع ارمی میشی و حس ما رو درک میکنی…منم اوایل از بی تی اس خوشم نمیومد…ولی الان 3 ساله آرمی ام و واقعا نمیدونم قبلا چطوری زندگی میکردم…ولی هیچوقت هیت ندادم…به کسی هیت نده…چون به ی ورش هم نیست و با هیت های تو قوی تر میشه…میتونی حسودیت و کنار بزاری و عاقلانه تصمیم بگیری…~
منم همینطور منم اویل ازشون زیاد خوشم نمیومد کم کم داشتم هیتر میشدم تا وقتی که یه ارمی اومد اهنگ سوج لاو روی توی تولدش پخش کرد یکی از دوستام ارمی بود اومد پخش کرد از اون اهنگ که خوشم اومد دیگه رفتم ارمی شدم رفتم با اعضا اشنا شدم با اخلاقاشون اشنا شدم با موزیکاشون اشنا شدم با همه چیزشون اشنا شدم و رفتم زندگینامه اشون رو هم دیدم بعد دیدم واقعا یه عالمه تلاش کردن و کلی سختی به جا گذاشتن تا به اینجا رسیدن شما لیلی و هیتر بزرگ ✌✌شماها هم اگه برید یکم روی کاراموزی و روی اهنگاشون کار کنین بعدش میفهمین چه غلطی کردید منم شانس اوردم هیتر نشدم واقعا شانس اوردم
کاملا باهات موافقم یکم دخترای دنیا زیادی بی جنبن عاشق 7 دختر پسر دختر نما شدن نگاشون می کنم یاد خواهرم میافتم اصلا حس مردانگی ندارن
خاک تو سرشون با این اهنگاشون صداشون افتضاحه
نخور بابا?
من موندم شما هیترا تا کی میخواین ?ارمی هارو بخورین؟؟
کی سیر میشین اخه؟؟?
فرهنگ کره ای ها اینه مردا هم میکاپ دارن?
تو هروقت تونستی ایران و امریکا رو سر میز مذاکره بنشونی فرهنگ کره رو هم میتونی زیر سوال ببری?
آینده همه شماهایی که فکر میکنین همه چی به قیافس از الان سیاهه?
ادرس روان پزشکی چیزی خواستی درخدمتم??
به نظر من قیافه شماهم چیز خاصی نیست که همچین نظر بی خودی میدین ?
یا فکر کنم کوری چیزی باشین سا درکتون خیلی پایین حتی از یه بچه هم کم تر
تو دگ چی میگی حرف نزنی نمیگن لالی
مگه مرد بودن به پچم و سیبله بچه؟؟؟.
اول در موردشون جست و جو کن و بفهم کی بودن بعد بیا با نیم مثقال عقل نداشته حرف بزن:)
عزیزم همه چی ظاهر نیست مردمی مثل شما و دیدگاه و ذهن قدیمیشون… ایران به ف. اک دادن متاسفم برات شما لیاقتتون ۱۴سالگی شوهرو…. ذهن قدیمی و….. ??
تو برو هایدتو گوش کن اینجا زر نزن?
بی تی اس بهترینه?
گوه میخوری یا جا کنم تو دهنت?
بی تی اس حتما که نباید عین شما ریش و سبیل و پشم داشته باشن تو برو شیر خشک بخور بچه ننه????
تقدیم به هیترا?
????????????????????????????????????????????????????????????????????????
تقدیم به آرمی ها و کیپاپرا با عشق?
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
شمایی که خیلی خوبی
مثلا تو ایران پسرا اصلا مو رنگ نمیکنن؟میکاپ ندارن؟
حالا اونا چون تو فرهنگشون این چیزا بد نیست اکثرشون دارن
جالبیش اینجاست که جدیدا این چیزام تو ایرانم خیلی رو بورسه.
البته بعیدم نیست اینا همونایی باشن که ایرانیای خودمونم تخریب میکنن?
و البته نیاز به یاداوری دارن ک ما تو قرن ۲۱ داریم زندگی میکنم. قرنی که فهمیده جنسیت ها تفاوت ندارن و نباید حد و مرزی قائل شد ولی بعضی افراد از قرن عقبن.
تو دیگه چی میگیرد بابا?حرف نزنی نمیگن لالی???
بیب
ما مجبورت کردیم بیای این پسرایی ک تو استایلت نیستنو ببینی؟؟ ماشالله این همه پسر با ریش و سیبیل ریخته تو خیابونا اگ از اینا خوشت نمیاد گوشیو بزار کنار برو تو خیابون یکم دور بزن.
و دخترای جهان؟؟ اوکی همههههه ی این دخترا بد شما خوب. الان راضی؟؟
شما نه بابای این دخترایی ن داداششون. و حتی همون بابا و داداشم حق ندارن درباره سلیقه دخترا براشون تصمیم بگیرن.
مگه ما مجبورت میکنیم بیای به اهنگاشون گوش بدی که حالت بهم بخوره؟؟ جا اینکه همش سرت تو چیزایی باشه که متنفری و حال خودتو بد کنی و خودتو مسخره خیلیا کنی اگر میرفتی با کسایی ک خوشت میاد میگشتی هم خودت خوشحالتر بودی هم زندگیت قشنگتر به نظر میومد.
الهی بمیری هرزه جنده حسود ?
ببین بچه جون ما بزرگ ترین فندوم تو دنیا هستیم مواظب خودت تو کار کسی دخالت نکن کسی هم از تو نظر نخواست دید که اومدی چند تا چرت و پرت گفتی همه جوابتو دادن پس ساکت شو و دیگه جایی از این حرف ها نزن که دهنت سرویس میشه. ????⟭⟬?
حسود ک.و.ن.ی توی حسود هیچی از بی تی اس نمیدونی آره بسوز بسوزززز چون هفت تا پسرن تو جهان که فوق العادن و همه دوسشون دارن همه ی جهاننن و تو هیچ ع.ن.ی نیستی و خودتم بکشی به پای اون هفتا فرشته نمیرسی اونا رکورد آریانا گرانده رو هم تو بازدید شکوندن هه هه فقط حواست باشه پماد سوختگی نداریم دیگه درمان سوختگی هات به خدت مربوطه ?♀️?♀️
هیتر بزرگ یه مورچه از تو بزرگوار تره?
برو برو درستو بخون لازم نکرده اهنگ گوش بدی
سلیقه هم که نداری پس حرف نزن و خودتو کوچیک تر از چیزی که هستی نکن???
وقتی بوی *** سوخته میاد… آره پسرای من انقد بزرگن که این همه طرفدار دارن و معروفن.. انقد با استعدادن ک مردم و آیدل هایه دیگه اون و الگوشون قرار میدن. نصف رکوردایه جهانی شکستن و اولین هایه زیادی داشتن.. شما کوچولو لوس ننرم خودتی و خاندانت با این طرز حرف زدنت فک. کردم تازه شیرت و تموم کرده بودی.. جرر
اينقدر چرت نگو بيشعور نفهم تو كه مثلاً نميخوايي حجمت پر شه چرا ميري ميبني تو مگه هيترشون نيستي پس چرا ميايي تو اهنگاشون نظر بنويسي مگه خودت نميدوني نظرت اصلا اصلا اصلا مهم نيست و بدرد خودت ميخوره اشغال ، اونا اين ويديو رو برا فناشون درست ميكنن نه اشغالايي بيب رو مثل تو ? پس …. اينجا معلوم ميشه كه حسودي ميكني به پسراي ما ? باي احمق??
اول اینکه اونقدر بی ارزشی که نیازی نمی بینم باهات بحث کنم.
دوم اینکه لوس نونور اینجوری نوشته می شه بچه دوساله?
بعدشم لوس جد و آباد نداشتته.
برو بزن تو گوگل بزرگترین بند جهان اسکرین بگیر برام بفرست.
اخ یادم افتاد من دیگه برم.حجم کامنت زیاد می شه اینترنتم می بگیره باید نگه دارم برم برای بی تی اس هزارتن استریم بزنم تا جون تیترایی مثل تو دارد.
هیچ غلطی هم نمی تونین بکنین.
عزیزکم تا چندم خوندی:) اگع سواد داری برو یکم اگاهی کسب کن که دوسه تا اهنگ بلکه ندادن بیشتر دادن و البومای زیادی دارن واقعا هیترایی مثل شما بچ بازی درمیارید:/???♀️
ابو بریز اونجایی که میسوزه :))))
چ اهمتی داره بخاطر هیت های ی هیتر عوضی خودمو ناراحت کنم
ب قول شوگا (گوشم خاریده این همه هیت شنیدم و کلا نمیفهمم چیمیگن چون فقط دارن مث سگ پارس میکنند خب به ی ورم )
عاقا اصن شما درس میگید که ما ارمی ها دیوونه ییم خب پس ما هم درست میگیم شما عقل ندارید و خیلی چیزای دیگ
ب ی ورم که ب من و ب پسرام چیمیگی چون خود پسرام گفتم اهمیتی نده به ی مشت سگ ?
بابای گوه خور ما ارمی ها ????
چن سالته کوچولو؟بزار حدث بزنم زیر ده سال؟
هیتر فراری شد
سوار گاری شد
گاری به لگ لگ افتاد
هیتر به عر عر افتاد
الان تو کجات بزرگه؟ هیتر بیچاره ی بدبخت؟ تو بی تی اس رو که میبینی فکر میکنی اینا فقط با اواز اینجورین در صورتی که مخوان بهترینا برای ارمیا بشه جونگ کوک توی یه کنسرت حالش بد شد به خاطر ما اومد روی صحنه نامجون پاش توی وضعیت خوبی نبود ولی با وجود درد اومد روی صحنه … همشون اتفاق های واقعین و الکی نیستن اونا جون صدتا ادم رو نجات دادن همین هفتا پسری که میگی لوس همینا جون هزارتا ادم رو از خودکشی و افسردگی نجات دادن با یه چهار تا اواز که میگی شاهکار نکردن بلکه واقعا هم گل کاشتن توی دنیا هم توی چارت بیلبورد سولو هاشون اوله بعدشم نت برای همه چی هست مخصوصا کیپاپ تو اگه مخوای نظر نده نبینشون کاراشونم نبین به مغذ نداشته ات فکر کن هیتر بزرگ !
بیا یه بچه دیگه که زر مفت میزنه
حرف دهنتو بفهم که به کی داری هیت میدی
BTSهههه
خاک تو سرت حرف مفت از دهن مفت
وقتی به یه بچه گوشی میدی دستش
BTSعشق ماست وخواهد بود …..تا ابد